dissabte, 1 de febrer del 2014

Una campaneta Pin Up!!!!

Gairebé un mes i mig sense publicar res!!!!
La veritat és que ja en teníem ganes. Teníem de ganes de publicar, però també de fer un pastís. I, voilà, dues coses pel preu d'una!
El pastís d'avui ha estat tot un repte: la idea va ser d'ahir migdia i no teníem absolutament cap ingredient a casaaaa!!!
No és la primera vegada que ens hi posam amb tan poc temps i la veritat és que tot i la primera sensació estressant (em donarà temps a tenir-ho enllestit?, trobaré fondant?, em sabré documentar bé?...) aquesta mescla de ganes de fer coses noves i la il·lusió de cercar un possible disseny ens acaben  engrescant.
Teníem un parell de premisses a l'hora de fer aquest pastís:
1. Havia de ser de xocolata (aquí ho tenim assegurat, cap problema)
2. Hi havia de sortir na Campaneta de Peter Pan (bé, un altre pastís amb temàtica infantil, anam bé)
3. Na Campaneta havia de ser una Pin Up!!!! (què??? No sé massa coses d'aquesta estètica....però bé, pens que ho puc intentar)
El primer que cal fer és enfornar el bescuit. Em pos mans a l'obra i sens dubte acab triant el Bescuit Genovès (no falla mai i és boníssim!).
Mentre el bescuit és al forn i envii Mr Santipip a comprar el fondant, la base i el paper de cel·lofana (que ha de ser amb estrelletes vermelles, puntets vermells o roses) em pos a fer l'almívar de taronja i la buttercream de xocolata.
Una vegada tenc el pastís tallat en tres capes, ben banyat d'almívar i farcit i cobert de buttercream, el pos a la gelera i em començ a documentar a fons sobre tot això de les Pin Up.
Record, no sé ben bé perquè, que na Betty Boop em fa pensar en aquest tipus d'estètica i per això se m'ocorre posar el cap (amb un mocador Pin Up que he après a fermar-me amb un vídeo de YouTube i que no descart emprar qualque dia per estar per casa) i les ales de na Campaneta al cos de na Betty Boop.
Després de 12 hores a la gelera ens posam a decorar el pastís: estarà cobert de fondant rosa i durà un llaç vermell al voltant.
El resultat, si més no, és ben atrevit i crec que hem aconseguit una Campaneta ben sexy i divertida!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-nos un comentari. Ens fa molta il·lusió!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...